مشاوره برندسازی آنلاین و بازاریابی دیجیتال

در نیمه پر لیوان دیده شوید...

فضای مجازی با داشتن میلیون‌ها کاربر می‌تواند نقش موثری برای تبلیغات تجارت شما ایفا کند. دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال، فرایند تبلیغ برند، محصولات یا خدمات از طریق رسانه‌ها و ابزارهای دیجیتال است که  تنها به اینترنت و فضای مجازی محدود نمی‌شود. بسیاری از افراد تصور می‌کنند بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ به یک معنا هستند، در حالی که این دو با هم تفاوت دارند. به طور مثال کانال‌های رسانه‌ای در دیجیتال مارکتینگ شامل وب سایت، ppc یا پرداخت به ازای هر کلیک، پادکست‌های صوتی، بازاریابی پیامکی، سئو (بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو) و برنامه‌های تلفن همراه می‌باشد. برخی از کانال‌های دیجیتال مارکتینگ مانند اپلکیشن‌های موبایل می‌توانند بدون نیاز به اتصال همیشگی به اینترنت به کار خود ادامه دهند. در مجموع می توان گفت دیجیتال مارکتینگ شامل تمام رسانه های دیجیتال می شود اما بازاریابی اینترنتی بر روی بازاریابی در بستر اینترنت فعالیت می کند.
 

چرا باید از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ استفاده کنیم؟

  • دسترسی سریع و آسان به مخاطب هدف
  • قیمت مناسب
  • امکانات متنوع تبلیغاتی

در شرکت طراوان ما علاوه بر مشاوره استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، بسته‌هایی خلاقانه و کاربردی نیز، با عناوین بسته دیجیتال مارکتینگ و طرح تسخیر گوگل، به مشتریان ارائه می‌دهیم.


طرح تبلیغات دیجیتال "تسخیر گوگل" در شرکت طراوان چیست؟

شعار طرح تسخیر گوگل این است:
به جای داشتن یک سایت، با هزینه کم در 100 سایت 100 صفحه داشته باشید...


یکی از مسائل مهمی که بعد از راه‌اندازی سایت مطرح هست، تبلیغ و معرفی سایت در فضای اینترنت و قرار گرفتن در صفحات اول گوگل است. رسیدن به این هدف عموما نیاز به تلاش، زمان زیاد و صرف هزینه بالایی دارد. ما در شرکت طراوان برای هموار کردن این مشکل مشتریانمان، سرویس ویژه‌ای را طراحی کرده‌ایم که در این سرویس راه حداقل 6 ماهه، در عرض 1 ماه طی می‌شود! در واقع کسب و کار هر شرکت یا برندی حتی بدون داشتن وبسایت، می‌تواند در این طرح در فضای وب به شکل موثری تبلیغ شود.
نحوه کار این سرویس به این صورت است که ابتدا محتوای مورد نیاز که شامل متن شرح فعالیت شرکت یا شخص به همراه کلمات کلیدی از مشتری دریافت می‌شود. سپس در تعداد 100 سایت آگهی ایرانی درج می‌گردد و در موتور گوگل ایندکس می‌شود. فرآیند فعال سازی 1 ماه به طول می‌انجامد. در این سرویس کارهای آنالیتیک گوگل هم انجام می‌شود سپس طی چند روز فرآیند ثبت نام در سایت‌ها و بارگذاری هم انجام می‌شود.
نکته 1: در روش‌های جدید چون موتورهای جستجو هوشمند‌تر شده‌اند بخش عمده کار توسط نیروی انسانی صورت می‌گیرد.
نکته 2: برای هر پروژه حدود 30 روز زمان گذاشته می‌شود.
نکته 3: برای هر آگهی عکس و لوگو می‌توان بارگذاری کرد.

و بعد از انجام کار لیست سایت‌ها نیز در اختیار مشتری قرار داده می‌شود.
ویژگی برجسته این سرویس: سرعت بالای فعال سازی و قیمت بسیار مناسب آن می‌باشد.

برای توضیحات تکمیلی و سفارش تماس بگیرید : 01133242774 - 09381213818
 

<< مشاهده امکانات بسته‌های دیجیتال مارکتینگ تولید محتوا، سئو و اینستاگرام >>

مشاهده امکانات بسته زنده نگه داشتن و پشتیبانی سایت

بازاریابی دیجیتال طراوان

شرکت طراوان علاوه بر مشاوره استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، بسته‌هایی کارا و خلاقانه در جهت رسیدن به اهداف مشتریان و افزایش فروش آن‌ها از طریق وب، ارائه می‌دهد.