بهترین سایت های دنیا از نظر طراحی

بهترین سایت های دنیا از نظر طراحی

بسیاری از کسانی که به دنبال طراحی سایت برای برند شخصی یا تجاری خود هستند، هدف شان داشتن سایتی با طراحی منحصر به فرد و زیباست. همه ساله، وب سایت های برتر در زمینه طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری، از سوی متخصصان و طراحان برتر وب سایت دنیا اعلام می شود. در این مطلب می خواهیم بهترین سایت های دنیا از نظر طراحی در سال 2020 را به شما معرفی کنیم.

  1. ESPN Sports Programming: این وبسایت متعلق به یک شرکت پخش بازی ها و مسابقات ورزشی است که به روی تلویزیون های کابلی و اینترنت فعالیت می کند. طراحی فوق العاده ساده و شیک این سایت باعث شده که آن را در رده اول امتیازی بهترین سایت ها ببینیم. کاربر پس از ورود به سایت، در اولین قدم، یک ویدئو از هایلایت های مسابقات ورزشی می بیند و پس از آن می تواند در بخش های مختلف، برنامه های شرکت را مشاهده کند. سایت از نظر طراحی ساده است و به همین دلیل حجم ترافیک زیادی از کاربر را نمی طلبد. می توان با هر سرعت نت و در هر مکانی، سایت را به خوبی مشاهده کرد.
  2. Montage: در وبسایت مونتاژ می توانید عکس های خانوادگی خود را به شکل های مختلف و طراحی های جذاب و دیدنی درآورید. با استفاده از این وبسایت می توانید به راحتی برای خود آلبوم عکس، کارت پستال، تقویم و تابلوهای خانوادگی درست کنید. از همان لحظه که وارد سایت شوید، به شما پیشنهاد عضویت و اشتراک خبرنامه داده می شود. پس از آن می توانید با بستن پاپ آپ، نمونه کارها را در ادامه صفحه اول سایت ببینید. بیشترین جذابیت این سایت در بخشی است که شما را کمک می کند تا برای هر مناسبت و روز خاصی، کارت یا آلبوم عکس دلخواهی را طراحی کنید. این وبسایت با آن که از عکس های زیادی را در صفحات داخلی خود استفاده می کند، اما بسیار سبک و بدون مشکل لود می شود. دلیل آن را می توان در استفاده از عکس های فشرده و متناسب با مقیاس مورد نیاز آن جستجو کرد.
  3. Morgan Stanley: وبسایت مورگان استنلی، در زمینه ایجاد حساب های مالی برای سرمایه گذاری خانواده ها تمرکز دارد. اولین باری که وارد این سایت شوید احتمالا سادگی و آرامش آن شما را جذب خواهد کرد. دقیق تر که به سایت نگاه کنید، متوجه شباهت های آن با محیط های گرم خانوادگی می شوید. در حقیقت، استفاده از رنگ آبی و طراحی ساده، اطمینان، آرامش و حس نوستالژی خانواده را به کاربر القا می کند. سرمایه گذاری های مالی نیازمند اعتماد و اطمینان است که این سایت دقیقا، همین‌ها را به کاربر می دهد. از طرفی راه اندازی بخش های مهمی مانند بلاگ و نوشتن توصیه نامه ها و توضیحات فراوان درباره کسب و کار مورگان استنلی، در حقیقت هرگونه ابهامی را از کاربر دور می کند و به او احساس امنیت مالی می دهد.

بهترین سایت ها از نظر طراحی

  1. Wozber: وبسایت Wozber در زمینه طراحی رزومه های آنلاین فعالیت دارد و در میان مشتریان و همکاران آن می توان به نام های مهمی مانند مایکروسافت و گوگل رسید. برای انجام کارها و استخدام به شکل دورکاری و حتی ارسال رزومه به شرکت های مختلف، دیگر نیازی به حضور فیزیکی در مکان استخدام نیست. به جای آن باید کاربران، رزومه های آنلاین خود را به ایمیل شرکت مقصد ارسال کنند. در این بین کسب و کارهای مختلفی برای ساخت رزومه های آنلاین راه اندازی شدند اما کمتر سایتی مثل Wozber مشهور و معروف شد. در همان صفحه اول سایت می توانید نمونه های مختلفی از رزومه را مشاهده کنید. حتی در انتهای صفحه اول می توانید راهنمای قدم به قدم طراحی رزومه را نیز به شکل تیتروار و خلاصه بخوانید.
  2. Trello: برای بسیاری از شرکت هایی که به دنبال ایجاد راه های ارتباطی کاری مناسب با کارمندان خود هستند، وبسایت ترلو می تواند گزینه مناسبی باشد. شما می توانید در ترلو، بورد های مختلف برای کسب و کار خود ایجاد کنید و در هر کدام، کارمندان مختلفی را عضو نمایید. پس از آن، این قابلیت وجود دارد که بتوانید برای هر فرد لیست ها و کارت های مختلفی را تعریف کنید. در هر کارت امکان تعریف چک لیست های مختلفی وجود دارد و می شود به هر کدام، فایل و متن اضافه کرد. جذابیت این ماجرا در آن است که تمامی این فعالیت ها در یک صفحه و مکان انجام می شود و کاربر بدون هیچگونه سردرگمی و گمراهی، کار خود را انجام می دهد. سبک بودن بیش از حد سایت، ویژگی مهم دیگری است که دست شما را در انجام کارها باز می گذارد.

سخن آخر

طراحی وب سایت نیاز به علم و دانش برنامه نویسی دارد، اما تنها استخدام برنامه نویس خوب نمی تواند موفقیت سایت شما را تضمین نماید. رابط کاربری و تجربه کاربری در طراحی وب سایت، باید به گونه‌ای باشد که علایق و سلایق کاربران مختلف وب سایت را در نظر بگیرد. بیشتر کسانی که سفارش طراحی وب سایت را ثبت می نمایند، دید کافی نسبت به کار خود ندارند و تصور می کنند که تنها داشتن سایت می تواند موفقیت و رشد آنان را تضمین کند. این طرز تفکر، اشتباه و خطرساز است زیرا سرمایه های مالی و زمانی شما را می تواند تحت شعاع قرار دهد. بهتر است قبل از هرگونه سفارش طراحی سایت، با مشاوران شرکت طراوان تماس حاصل فرمایید.

منبع: طراوان


مطالب مرتبط

بهترین سایت های دنیا | طراحی سایت و اپلیکیشن مازندران تهران